Fika

Sitter och väntar på besök, Funderar på om jag ska förbereda kaffe eller vill hon ha te idag kanske? Ska jag skära upp rulltårtan och lägga upp hallongrotterna på ett fat? Hm, jag är ingen van värdinna ja! Så därför sitter jag är och slöar en liten stund :P

Det är min nu föredetta klasskompis som ska komma förbi på en fika. Nyheten om att jag bakade kakor häromdagen lockade många, men bara en fanns i stan.. Hihi

Nej nu kommer hon snart så ska resa mig upp..

Kan man spela nickelback eller ska jag byta till nått lugnare? :D

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hoppas ni fick en trevlig fikastund tillsammans :)

2009-05-23 @ 17:27:21
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hoppas du får kul då:P hihi tack för ditt lilla tips:D puss<33

2009-05-24 @ 10:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0