Aktivitet

Det var en aktiv dag igår. Jag kunde inte undvika solen helt, men jag är duktig och smörjer in ig med solskyddsfaktor! Efter städningen och tvättstugan blev det alltså en tur till Parken med Sandra och Jonas. Käkade mumsigt god glass och hade det gött bara. När jag kom hem blev det middag ooch sen promenad. Och vilken jädra promenad alltså. Jag gick till ekholmen, och tydligen en rejäl omväg. Tog 1½ timme innan jag var tillbaka och då kan jag informera om att bara den första halvtimmen var skavsårsfri. AJ AJ!! Nu har jag ett par riktigt snygga blåsor på hälarna. Därefter blev det ett bad och så film i sängen.  Kanon dag med andra ord!

Idag hade jag tänkt åka till Ikea här på fm, men är ju jädrans seg på att komma i ordning så klockan blev för mycket. Tar ikea på Tisdag i stället tror ja. Så nu är det lugnt tills det att Sandra vaknar ur sin skönhetssömn och sen är det fullt ös igen. Tänkte de en kort promenad med kameran och köpa skavsårsplåster. Vet inte hur bra jag går med skor än.

Imorgon börjar jag jobba... weehoo, nervöst, förväntansfullt och en hel massa tankar. Kul ju!!

Ha en kanon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0