Hm, jag tänker på kärlek ibland.

God kväll eller möjligtvis god natt!

Så var den här helgen slut och den har vart precis sådär som jag velat.  Jag har slappat och tagit det väldigt lugnt, sett fyra filmer, promenerat i vårvärmen och grillat för första gången i år. DET SMAKADE HELT LJUVLIGT :) Filmerna jag sett har vart totalt olika varandra, det har vart en action, en skräck, en svensk och en vampyr. Och av de fyra filmerna så har tre vart hel sevärda! Den sista filmen såg jag nu ikväll och den fick mig att vilja läsa en bra bok, en sån där bok som man totalt slukas upp av. En sån bok som man helt enkelt fastnar i och glömmer bort att det finns en värld utanför. Älskar sådana böcker, det är väldigt trevligt att ligga i sängen en hel dag och bara leva i en annan värld, låta fantasin flöda.

Ja det är trevligt det och något väldigt önskvärt så här kvällen innan man ska jobba igen. Imorgon är det kväll som gäller, men jag hoppas kunna få lite positiva svar om jobb i Linköping på fm. Känner att det börjar bli dags för lite positivt på den fronten.

Hm, jag tänker på kärlek ibland. Det går inte att undvika att tänka på det när man ser det omkring sig hela tiden. Kärlek är fint när man ser det på håll, det kan vara helt underbart att ha närkontakt med det. Jag har mina kvällar när jag känner för kärlek, men oftast ( just nu ) så klarar jag mig bra utan det. Det kanske beror på att jag inte är ensam nu, knappt ens ensam en minut om dagen. Tänk att man kan sakna något man längtar bort ifrån när man har det. Jag undrar om man någonsin är helt nöjd :)

Nu ska jag sova, det är dags. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0