Solsken

Det är strålande solsken utanför mitt fönster och jag känner mig både pigg och glad idag. Hörde nyss en låt med Olle Ljungström och den passade väldigt bra denna morgon. Lugn, fin och svensk!

Dagens planer? Jo idag ska jag åka in till stan och dejta clara. Det blir affärer men ingen lunch på kina. Vi unviker ett sånt besök denna gång även om det är väldigt gott :) Så nu är det tänkt att jag ska äta frukost, men som många andra gånger sitter jag bara med en kopp te. Hittar ingen smörgås som lockar, men nått måste det ju bli iaf.

Igår ägnade jag större delen av min tid till att ringa jobb, jag ringde en hel massa men inget resultat. Jag mailade även en hel hög med verksamhetschefer och hoppas på att få napp någonstans. Det är väldigt tröttsamt att verkligen göra allt man kan, men inte få några napp. Så jag tycker att jag har rätt att känna mig låg ibland.

Nu ska jag bli snygg ;) Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0