bad hair day everyday

Gaah för att ha en frisyr som inte längre ser ut som den ska. Jag är galet trött på att klä mig i arbetskläder och att inte kunna piffa till sig nått. När jag har en ledig dag och faktiskt hittar på nått trevligt så spelar det ingen roll vad jag gör med håret, jag ser iaf ut att vara släkt med bröderna fluff.

BRÖDERNA FLUFF!!!! Fattar ni... fnys vilket bra humör jag är på idag.. :/

Bakade iaf hallongrottor igår och dem vart jätte goa.. För att avsluta med något positivt liksom!

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, så hallongrottorna blev bra? :D Har du fixat jobb i Linköpning nu eller är du bara hemma en sväng? Vi skulle ju ta den där utgången snart! Glöm inte det Marika, hehe! Ha det fint! Kramar!

2009-04-01 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0