"Minisemester"

Det känns allt som om jag haft en minisemester de senaste dagarna, dock en vääldigt intensiv en. Jag har haft clara och Lina på besök sen i fredags och dem övergav mig idag runt femsnåret. Det har vart en kalashelg med mycket prat, mycket sol, mycket vandrande och en hel massa affärer. För att inte tala om vad vi käkat :) Känns riktigt kul att de vill komma och hälsa på mig trots att jag flytt Uppsala och bor en bra bit bort.. Men som vi konstatera så tar det inte så lång tid att åka hit!

Tänkte bjuda på lite bilder:

         

      

   

Visst ser det ut som sommar :) Härliga dagar har det vart och jag hade verkligen jätte kul!!

Nu ska jag slöa lite här innan det är dags att sova för att sen jobba.. Minisemestern är slut för denna gången, men sitter redan och fnular på vad för skojj man kan hitt på..

Ha det gutt!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: Ja, helgen var absolut godkänd ;)

Din helg ser ju helt fantastisk ut dock! Du måste verkligen haft hur kul som helst! Kul att tjejerna ville hälsa på dig ju :) Lagom timing att ni fick så sjukt bra väder också.



Ser att du gjort om lite på bloggen, fint :)



Puss puss!

2009-06-29 @ 21:46:05
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Clara

Hihi! Snabb med bilderna ser jag! :D Du får mejla över några om du får tid över! Skönt att vara hemma iaf, lite strul med tåget som det nu var. Ha det bra så hörs vi! Kramar!

2009-06-29 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0