Ledig måndag

God Förmiddag! Sitter här och äter en sen frukost, som vanligt. Det är inte ofta jag äter en tidig frukost, inte ens om jag kommer upp tidigt :P Det är ledig måndag hela dagen och jag funderar på vad jag ska hitt på. Väntar på att höra nått från en trött Sandra som just nu sitter i en frisörstol. Möjligtvis kan det bli en tripp till Tornby, det skulle vara trevligt. Massa bra affärer :)

Har vart jobb i helgen, alltid lika kul. Och igår efter avgång blev det stan för min del, spendera lite pengar och åt en kanonlunch. Sen hem en kort sväng innan jag åkte till Sandra och Jonas för grillning. Men det blåste för täskigt mycket så det blev grillning i ugnen i stället, nice det me. Och jag åt godaste potatissalladen, massa vitlök :D

Nä nu måste jag leta fram min allergimedicin innan min näsa tar död på mig.. kli kli kli

Ha en kanon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0