Frukost på balkongen

Har vart iväg och jobbat en sväng här på morgonen och ska snart iväg igen. Har med andra ord en sån där tråkjobbdag.. När jag kom hem så tyckte jag att det var dags för frukost så jag bulla upp med lite gott på en bricka, la ut lite filtar och kuddar och tog med mig en bok. Och ja sen var jag bänkad där för någon timme..

       

Nu pratar jag med Sandra lite i telefonen.. Ser att klockan närmar sig avfärd, är inte riktigt på idag känner ja. Solen har mer den inverkan på mig att jag vill leva livet, inte jobba och vara ansvarsfull..

Jaja nu ska jag göra nått vettigt.. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lina.

Härligt det såg ut Marika! Ett stor plus för att du lägger ut bilder, jag gillart! :) haha

2009-06-30 @ 12:49:31
URL: http://littlebox.blogg.se/
Postat av: Sabina

Visst är det segt att åka till jobbet sådana här fina dagar men det är bara till att inse att sköna hellediga sommarlov tillhör det förgångna :(

2009-06-30 @ 22:10:54
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0