Ingen sol här ikväll..

När man känner sig nedstämd och lite gråtig och inte förstår varför då skyller jag på hormoner. Men ibland undrar jag om jag överdriver känslan av att faktiskt va nöjd med livet, bara för att jag så gärna vill att det ska va så. Har en tillfällig down här ikväll och den kom helt oväntat när jag satt och kolla på en shopaholics bekännelse nyss. En film som inte innehåller så mycket mer än pinsamheter. Tycker inte om att vara down när jag inte kan sätta fingret på varför det är så!

Jaja jag lämnar det hela med att jag är down ikväll, imorgon är det nya tag!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Visst är det tråkigt när man har sådana stunder utan att man vet varför :( Hoppas det känns bättre imorn!



Puss och kram

2009-07-08 @ 23:46:30
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0