Nattgäster

Min bror micke och hans kompis Adde kom till mig sent igår kväll. Dem utnyttja mig för mina sängplatser då dem skulle till Oskarshamn för att jobba idag. Det var trevligt att se dem även om det inte var så länge och sen hade dem ju med sig mitt bord med :) Så nu har jag ett litet bord på balkongen.

Jag fick gå upp vid 6 för att få upp dem ur sängen och denna morgon var mitt humör långt ifrån det bästa så det var bäst för dem att de kom upp på en gång.. Jag hade vart väldigt otrevlig annars. ;) Efter dem åkt la jag mig i soffan framför tv och det dröjde inte så länge innan jag sov igen.. Det var jag värd, ska ju jobba 13-21 idag.

Nu blir det en sen frukost och lite annat pyssel..

Återkommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0