Lugnt och avslappnat

Puhu..Det är varmt, men inte angenämt varmt utan bara kvavt och klibbigt. DÅ är det helt OK att klaga en aning! Detta fick leda till att dagens outfit här hemma är väldigt avklädd ;) Men skulle inte ha något emot att ligga och guppa på en madrass i en trevlig sjö i stället.

Har vart iväg  med Sandra en sväng, var förbi max tatto för att kolla tider till tatueringar, Och tiderna går åt, dem släppte tiderna för oktober igår och dem är redan fullbokade!! Galet ju. Så nu blir det till att hänga på låset när dem släpper tiderna för november. Jag hade inga planer på att tatuera mig förens typ då, så mig gjorde det inget. Det finns ju lite annat på prioriteringslistan som ligger före den där snygga tatueringen.. Därefter fick det bli en glass på Bosses och så en kort visit in till First aid (stavas det så?). Har ju spanat på ett par skor där och nu är dem ordentligt utprovade, så bara att bestämma om jag ska slå till eller inte :) Dem hade som vanligt en massa annat fint som skulle vilja ägas av mig.

Nu blir det mat, sen wow, tv och sen kanske en film. Lugnt och avslappnat med andra ord!

Trevlig kväll..

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad är det för tatuering du tänkt göra? :)

2009-07-02 @ 18:02:25
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0