Jobbar

Vilken överdrivet seg dag det är idag. Sitter på jobbet och väntar på att kl ska bli tio så jag kan få stänga in mig och sova. Timmarna kryper fram och det finns inte mycket att göra. Kl 20.00 är det iaf godisutdelning :) Fram tills dess är det öken.

Nu när vi har så långa arbetsdagar är jag väldigt ofta seg på jobbet. Det händer liksom inte så mycket. Men idag känner jag att jag är lite mer än bara seg. Borde inte jobba helt enkelt, men det är smällar man få ta när man inte kommer i säng i tid.

När jag kommer hem imorgon blir det en slö söndag med wow och film. Ska inte röra mig i onödan. Det sparar jag tills på måndag i stället. Då kan jag städa och göra nytta.

Nä nu är det bäst jag stänger ner och gör sånt som inte syns :P

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0