Att få prata av sig helt meninglöst kan va trevligt ibland!

Helg helg helg och en lugn sådan. En behövlig sådan. Sov länge, men är fortfarande trött, känner mig inte riktigt mänsklig. Om inte mänslig menas gröt i huvudet och sus i öronen? Har spenderat mina första vakna timmar sittandes ute på balkongen. Har intagit lite frukost, lyssnat och lyssnar på east FM och har läst Jack. Ulf Lundel är inte lätt att ta sig igenom. Jag kämpar på och kan inte riktigt komma underfund med om jag gillar skiten.

Jag har införskaffat mig två myggbett på armen, troligtvis under natten. Jag har EN fluga som husdjur och denne filur är övrallt och ivägen hela tiden. Det står öppet ut hela tiden så han är fri att flyga när som..

Dagens planer är i princip obefintliga och jag tänkte att det var okej så. Imorgon kan jag vara vaken och hitta på något och det känns helt okej det med. Idag iaf :)

Det var väl allt meningslöst jag hade att säga för stunden!

Trevlig Lördag gott folk.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du måste berätta vad du tyckte om Jack sen, blev lite nyfiken på den :)

2009-07-04 @ 19:44:59
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Clara

I Uppsala är det mygginvasion...går knappt att vara ute. Jag har nog fått över 20 bett under två dagar bara. Klaga inte. :P Saknar dig och Linköping! Kram!

2009-07-05 @ 11:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0