090114

Jag tog mig en liten sovmorgon idag, hade bestämt mig för att gå upp kl 9.00. Men när klockan ringde ansåg jag att jag var värd en timme till så jag fortsatte sova ja. Som så många andra mornar ;) Det är komiskt vad man är värdefull på morgonen! När jag väl vakna så ångra jag den där timmen extra då den vart fylld av skumma, jobbiga drömmar.

Inatt blir det till att flytta in i sovrummet, det där sovrummet som för stunden endast innehåller en säng och en julstjärna. Eko är en del av känslan jag kör på i min inredning :) Ni kan ju tänka er hur fint det är att sjunga med ett totalt eko! Iaf så byggde jag, som ni förstår, ihop min säng idag och det var inte utan svordomar vill ja lova. Jag tog till och med fram hammaren och gav sängen precis vad den förtjänade. Jag tror inte det kommer att bli speciellt svårt att ställa om mig till att ha et sovrum igen, efter att ha haft precis allt av mitt boende i samma rum, men galet tomt blir det ju i vardagsrummet. Jag vet inte riktigt vad jag ska ställa där bakom soffan?

Jaja det är ett senare bekymmer, nu väntas tråkig kreativitet..

Det börjar kännas aningens ensamt nu, precis som förutspått. Jag vill hitt på något, jag vill gå upp på morgonen för att jobba. Vad som :) Nej kreativt tråkigt var det som stod på listan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0