Känns som om någon tryckt på play!

Här sitter jag i min nya lägenhet med bara två små lampor tända, det är mysigt! Men jag är lite uttråkad, eller ja snarare rastlös. Känner att jag skulle vilja ha lite sällskap i min soffa, någon att kolla på film med. För samtidigt som jag är rastlös så är jag väldigt trött och då passar ju film bra.

Och sen vill jag ju visa ALLA min fina lägenhet, trots att den inte är klar än..:P

Det är konstigt med den här flytten, vad den betyder för mig. Det sista halvåret i västervik var tungt, för västevik var så fel för mig. I och med de stegen jag tagit framåt i min personliga utveckling har jag "kommit över" västervik. Linköping däremot har lockat mig på ett sätt som är svårt att beskriva, det har känts som om det är där jag hör hemma. Och verkligen, det är så det känns nu när jag sitter här i min lägenhet. Men förutom att jag har "kommit över" Västervik så känns det som om livet börjar nu och det känns som om jag är vuxen på riktigt. Det låter kanske konstigt, men ja det är så det känns och det är en väldigt härlig känsla.

Sen kan jag stolt meddela att jag hittar ner till stan och ner till Berga centrum =)

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag ska försöka komma och titta på din fina lägenhet så snart jag kan gumman! ;) Dock tycker jag att det är trist att du flyttat ifrån mig även om vi inte hunnit ses så mycket på sistone :'(

Pussen och kramen

2009-01-12 @ 23:05:40
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Lena

Grattis till din nya lägenhet och ort! Det verkar ju som om du kommer att trivas riktigt bra. Synd bara att du har så negativa erfarenheter härifrån... utan omvägen förbi Västervik kanske du inte hamnat där du sitter idag i skenet av dina två små lampor!



Lycka till med tentan! =)

2009-01-13 @ 22:28:08
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0