Lördagsplaner

Det är fortfarande eko här hemma och jag har städat. Jag har gömt undan en massa småplock och när sånt försvinner syns det tydligare varför det är eko inne hos mig. Idag är det dop uppe i uppsala, Eves son är huvudpersonen och jag hade verkligen velat vara där. Men ja ekonomin hindrara mig, bristen på ekonomi för att vara exakt.

Det känns väldigt jobbigt att det alltid är jag som inte är där och att det alltid är ekonomin som hindrar mig från att vara en del av deras gemenskap.

Jaja, jag kommer nog upp om någon vecka för att jobba där under en tid, om jag inte skulle få ett jobb på måndag morgon det vill säga. I ställer för att vara finklädd och gå på dop ska jag träffa Kenths kusin som är några år äldre än mig. Hon är framme halv tre så jag ska strax fixa till ansiktet utåt och bege mig. Det blir en tur på stan och sen gissar jag på att vi åker hem till mig igen. Det är ju inte trevligaste vädret ute om man säger så. Jag ska äntligen få visa min lägenhet för någon annan än mig själv med andra ord =)

Jag undrar när Malin kommer få sin bebis? Hon var beräknad igår och jag gissar på måndag och Tessan gissar på tisdag.. Vi får se, spännande är det iaf!!

Nu ska jag bege mig till badrummet..

Kommentarer
Postat av: Sabina

Så synd att du inte kan vara med på dopet :( Hoppas du får en trevlig lördag i alla fall :) Ska se när jag kan komma upp och kika på din lägenhet och snacka massa skit ;)

2009-01-24 @ 14:48:09
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0