Uppsala here i come

Jahapp så vart jag tvungen att inse att jag måste till uppsala för att jobba ett tag, jag behöver ju pengar för att kunna leva och än så länge har jag inte fått någon möjlighet till jobb här i Linköping. Känns väldigt tråkigt faktiskt och speciellt med tanke på att jag från och med i helgen skulle haft lite sällskap i stora staden då Sandra och Jonas flyttar hit.

Jag försöker ställa in mig på att det kommer vara kul att komma tillbaka till mina gamlingar, men dem är ju det minsta jobbiga med att behöva åka tillbaka till jobbet. Mina tanter och farbröder är ju det bästa med mitt jobb. Det är ju personalen och själva företaget som är mitt problem. Dem som gör att jag inte vill vakna på morgonen när jag vet att jag ska dit. Jag försöker fokusera på de trevligare delarena med att tillbringa lite tid i Uppsala, som familjen, vännerna och att jag äntlligen ska träffa de nya medlemmarna av vårt "gäng" Lilla Noah och lilla Milian :)

Så förutm förberedande plugg inför fredag så går tiden åt till att jobba med min inställning. Jag måste få till en positiv inställning innan jag kommer in på jobbet, för allas skull ;)

Jag har bestämt mig för att utmana mig själv och ta tåget till Uppsala. Såg att det inte var någon skillnad i pris härifrån och det går snabbare med tåget plus att jag slipper byta i stockholm. Men att hitta rätt tåg, rätt vagn och rätt stolnummer :S Ja det känns väldigt jobbigt och då har jag inte börjat tänka på vart jag ska göra av min packning..:S Hualigen!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Mysigt att äntligen få träffa de små nykomlingarna ju :) Och att det där med tåg och sånt alltid ska vara så jobbigt, haha :p

2009-01-27 @ 17:11:13
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv: Haha, komiskt att han inte reagerade på att du presenterade dig med ditt namn ;D Så sa en som ringde till Andréas igår också fast han också svarade med sitt namn :p Snacka om att de inte lyssnar på vad man säger utan bara rabblar sin skit :p

2009-01-27 @ 17:12:46
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0