livstecken, orkeslöshet och mat kanske det handlar om..

Jag har stött på livstecken ^^ Jag har vart iväg och fikat en sväng med Kicki på Liu, vi hade även hört med Anna som tyvärr inte kunde haka på. Men jag fick iaf göra mig lite fin och träffa en klasskompis. Ja snart får man väl säga gammal klasskompis som att jag bara har ett moment kvar och större delen av klassen redan är klara.

Jag har haft ett par dagar av total orkeslöshet, de dagarna har resulterat i att jag verkligen inte gjort ett smack, knappt käkat. Och jag har bråkat på mig själv som en tok redan ang maten där, så ni slipper. Jag undrar varför maten är just det som prioriteras bort när jag är lite down? Jaja magen är arg på mig med så jag ska iväg och handla och ställa mig och laga mat sen. Fisk och potatismos planerar jag och så någon sås till detta, jag känner att jag behöver någon riktig mat som plåster på såret till magen.

Imorgon har jag nog med planer som det ser ut, ett kärt återseende ^^

Men nu ska jag passa på att utnyttja den lilla orkan jag har och göra nytta. Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0