"Jag ska läsa den så fort jag kan"

Det var svaret jag fick efter att ha skickat in min uppsats till examinatorn, så nu är det bara att vänta på att han ska ge klartecken till att jag får skicka den till opponenten som får "äran" att läsa min på fredag, känns lite pirrigt för vad han ska säga, men mest av all så känner jag mig inte så levande längre. Jag är totalt utpumpad så det bli lite glass för att fira, men mer än så tänker jag inte anstränga mig.

Kul att jag får gå tillbaka och ändra varenda ord jag skriver i det här inlägget, för att jag stavar fel överallt. Jag är trött helt enkelt..

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, så skönt att du äntligen fått iväg den! Måste kännas toppen ju! ;D

2009-01-19 @ 23:24:01
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Malin

Äntligen klar? Skönt?:)

2009-01-20 @ 06:52:56
Postat av: Tessan

Duktig du har varit :)

2009-01-20 @ 11:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0