Jag har inte tid att må illa!

Pyton, usch och fräs för mitt mående alltså!!! Jag har under några dagar mått illa och jag tycker det är väldigt jobbigt när jag inte vet varför, Jag gissar på, som att det kom för några dar sen, att det hör ihop med stress och press angående uppsatsen som ska in i morgon. Jag har även typ kramp i magen som blir värre så fort jag äter. Och jag säger typ kramp för det känns inte riktigt som kramp, men det är det närmaste ordet jag kan komma på.

Jag vill bara lägga mig ner här i soffan och bara va som igår och hoppas på att det ska gå över, men det kan jag ju inte för jag måste få klart det sista NU. Och den vetskapen gör det ju inte bättre :/

Och varför mår man illa i halsen?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Förstår precis vad du menar gumman och jag lider med dig :( Hoppas det går över snart!

2009-01-18 @ 19:43:34
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0