Flickorna

Jag pratade med två av mina älskade flickor idag på msn, vad jag saknar dem! Det är konstigt att tänka på att det var 1 år sen jag träffa dem sist. Tänk att gå från att träffas varje dag och speciellt varenda helg, till att aldrig ses. Tänk då livet bara kretsade kring att ha kul tillsammans. Det är lite skillnad nu kan man säga.

Eve lever familjeliv med sin Tobbe och deras son Noah
Malin lever familjeliv med sin Micke och magen. Magen som snart resulterar i en lite bebis :)
Tessan lever familjeliv med sin Rickard, letar hus och grejjer
Jag lever singelliv,  nyinflyttad i Linköping, snart färdig Socialpedagog och aktiv jobbsökare.

Ja som sagt är det skillnad nu från då. Vi har alla andra prioriteringar i livet och vi är nog betydligt mer närvarande i verkligheten :)

Jag är långt ifrån familjelivet och ser fram emot att bara leva livet ett tag framöver. Träffa nya människor, ha en ekonomi, köpa sånt jag vill bara för att jag kan. Jag vill resa och upptäcka världen, sånt som jag inte kunnat göra som student helt enkelt. Familjelivet kommer sen och säkert mycket snarare än vad jag tror nu :P

Men iaf så saknar jag mina flickor och jag är helt på den där tjejhelgen i februari. Ja vem vet vi kanske får sällskap av två pojkar, iaf en :)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack :)



Allt i mitt liv är inte alltid på topp ;) Och det är riktigt skönt att kunna skriva om det även om jag känner mig lite gnällig ;)

2009-01-15 @ 18:42:21
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0