Det är fredagskväll!

Sputtnick så korkat man kan va, när jag nästan skrivit klart mitt lilla inlägg så trycker jag självklart på google sök knappen så hela skiten försvann. Men det jag ville ha sagt denna kväll var:

Att jag har pluggat mellan 9-18 och därför tycker att jag är värd en myskväll. Så myskväll är precis vad jag kör på nu. Jag har hitintills invigt mitt badkar som fick flytta hem idag efter att ha förkastats av den förra lägenhetsinnehavaren till den mörka och kalla källaren. Jag slog till med stort och körde på både ljus och rökelser, himla mysigt! Därefter hämtade jag en prova på lotion ifrån eleven.se och blev lite kär. Ni skulle känna hur gudomligt gott jag luktar för stunden, lite typiskt att man inte har sällskap en sån här kväll.. Min framtida gobit från irland hade gärna fått gjort mig sällskap, men då hade jag visserligen velat prata hela kvällen, lr ja mer lyssnat då jag även förälskat mig i deras dialekt.

Men hade jag haft det sällskapet hade jag inte kunnat kolla på PS. I LOVE YOU. Sist jag kolla på denna otroliga film hade jag sällskap och var tvungen att hålla lite koll på tårkanalerna, men ikväll hade jag tänkt släppa lös dem. Har en känsla av att det kommer vara som att släppa ut korna på grönbete för första gången.. :)

Så det är tjejmys här på hög nivå, ska hämta mig en filt och en kopp te och sen så åker vi!!

God kväll

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hoppas du hade lika mysigt som det låter :) Skönt att få skämma bort sig själv lite ;)

2009-01-17 @ 10:41:51
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0