vykortsvyer vart man än vänder blicken


Tänk er strålande solsken, blå himmel och galet mycket snö. Då har ni min vykortsvy framför er. Det är så att jag vill sjunga "Hej mitt vinterland" hela tiden. Igår när jag stod och väntade på bussen för att åka till jobbet kände jag verkligen inte för att åka. Jag ville bara ha en ordentlig kamera i handen och fånga det vackra framför mina ögon på bild. Jag tog några bilder med min kassa mobilkamera. jag vet ju vad det ska föreställa och jag har ju även den mentala bilden framför mig, men det går ju inte att visa någon annan korten :P

Önskar att det kunde vara torsdag imorgon, det skulle innebära att jag har ledig dag från jobbet och att jag ska träffa Malin och Milian. Lilla bebisen :) Det är kul med något att se fram emot oh det var ju så länge sen jag träffa Malin. Sist jag träffa malin berättade hon att hon väntade barn, hon var inte alls långt gången och nu är den lille parveln två veckor och några dagar gammal.. Himmel och pannkaka skulle man kunna säga.

Pannkaka var även det som serverades här hemma till middag idag, har vart sugen på det i en hel evighet nu så det var riktigt gott.. Och vad syftet med att berätta det vet jag inte, men mattips skadar väl aldrig :)

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0