Sjukling snart på väg till Linköping över helgen

God morgon godmorgon gott folk! Här sitter jag och är lite sjuk och är alltså hemma från jobbet. Jag har mått lite skumt illa i två dagar nu och gjorde så även i morse så jag ringde och anmälde mig sjuk och fick glatt återvända till sängen. Det var skönt att få sova ut lite och nu fick jag några timmar extra på mig med att packa och dona innan jag åker till Linköping vid fyra. Jag hoppas verkligen att det här illamåendet släpper för jag vill inte bli sängliggandes i linköping hela helgen.

Nu ska jag dricka lite te och få i mig nått i magen och sen blir det en varm dusch, för här är det inte speciellt varmt. Endast 18 grader bjuds det på så har ingen annan tänt i kaminen sen så kommer jag göra det.

Solen skiner idag och det är perfa väder för att gå ut och fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0