Lördag och hemma i Linköping

Filmfrukost med Gran Torino, Skumbad och nu Back to basic med Christina Aguilera. Funderar på att plocka lite som smått här och sen skulle jag behöva få i mig nått i magen. Det där med att plocka här hemma känns inte så kul. Jag behöver lite mer möbler för att få ordning på det sista. En bil och ett körtkort plus en fet lön på kontot och jag skulle spendera denna lördag på Ikea!

Träffade Sandra och Jonas igår, cykla hela halvtimmen hem till dem och sen var det film och prat. Ja iaf för mig och Sandra, Jonas var wowtönt :) Skitkul att träffa dem igen, från att ha pratat varje dag och att ses nästan varje dag så har det vart skumt att knappt prata alls. Men så är det med jobb och ett väldigt långt avstånd. Och med långt avstånd så syftar jag inte på den där halvtimmens cykeltur utan snarare de där tre timmarnas tågresa som det är mellan Linköping och Uppsala.

Jaja som sagt så är det lördag idag och det innebär Melodifestivalen. Inte helt pepp på det med tanke på hur kasst det vart än så länge i år. Men jag kan inte missa det så jag lär sitta och svära här hemma. Funderade på att höra med min Linköpingsfamilj och se om de vill komma över ikväll. De måste ju se min halvfärdiga lägenhet, lyssna på mitt eko och dricka mitt kranvatten :P

Vi får se vad som händer sen.

Trevlig lördag i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0