Framme i hemstaden

Så var man framme i Uppsala igen då och ute i skogen. Jag har inte vart sådär galet nervig som jag trodde jag skulle vara. Jag och tåg är ju ingen bra kombination, men den här gången kände jag mig betydligt lugnare än vad jag brukar. Kanske beror det på att jag visste redan innan vilket spår tåget skulle gå ifrån och att tåget inte är så långt, vilket innebär att man lätt hittar sin vagn. Skönt!  Måste få berätta om den mindre trevliga synen på tåget. Ung kille snett emot mig, somnar och i sömnen bestämmer sig för att placera sin hand innaför byxorna. Jag undrar vad han tänkte när han väl vakna :P Sen bjöd han på några mindre trevliga dofter med. Hualigen!!

I fredags hade jag min opponering och responering på uppsatsen, efter några korrigeringar så är jag helt klar. Så jag har tagit examen nu efter tre och ett halv års slitande. Vilket borde firas ordentligt, men ja det har väl inte blivit av. Jag hjälpte Sandra och jonas att flytta i stället, men jag ville ju ha sällskap i Linköping så det var bara trevligt.

Imorgon 7.30 börjar jag jobba på gillbergska igen, men förhoppningsvis bara en månad framöver. Jag vill hitta ett jobb hemma i Linköping så jag kan få fixa klart min lägenhet. Men jag ser fram emot att träffa tjejerna här hemma, det sker inte så ofta. Har nog inte träffat någon av dem på iaf ett år nu.

Nu ska jag fixa lite här så vi kan få i oss någon mat :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Grattis till examen gumman!! :) Så glad jag blir för din skull :D :D



Den där killen på tåget verkade inte vara världens mysigaste ;p

2009-02-03 @ 00:36:01
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Lena

Jättestort grattis till examen!! Visst känns det skönt!? =D



Du hittar säkert snart ett jobb i Lkpg, det är jag säker på!



Bamsekram!

2009-02-03 @ 12:16:56
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com
Postat av: kicki

GRATTIS!!! Fröken socialpedagog - inte illa, lite avis e ja allt...

kram

PS håller tummarna för att du snart har ett nytt jobb här nere.

2009-02-03 @ 13:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0