lite ditt och datt.

Kväller och jag har vart hemma från jobbet ett tag nu. Rätt så mycket längre än bara ett tag, men i alla fall :) Jag är trött men lycklig för att jag ska sova imorgon. Har pratats med syster T på väg hem, väl hemma och ja det var trevligt. Har försökt anstränga mig lite för att hålla kontakten med den sidan av min familj nu in i det sista.. KÄnde som så att jag inte känner den sidan av min familj och det är inte okej.. Det är visserligen helt föståligt med tanke på hur saker och ting ser ut, men det är fortfarande tråkigt.

Sitter och lyssnar på Kamelot som jag fick nys på genom Nevnarnien´s blogg. Grym brutta det där som är full med inspiration. Kamelot var i alla fall grymt trevliga att lyssna på. Gillar speciell The haunting.. :)

Ska försöka komma i säng inom en framtid, pigghet imorgon är önskvärt!

God kväll/natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0