Min helg

Så var snart den här helgen över och imorgon börjar min semester på riktigt :) Hela sju dagar som jobbet inte kan ringa och fråga om jag kan jobba... Gutt Gutt gutt :) Jag har haft en väldigt lugn och skön helg, men nu känner jag för en socialare vecka. Avslappnande promenader, filmer och ensamma biobesök i all ära, men man får inte tjata ut det roliga :)

Det där med ensamt biobesök är ju rätt intressant. Jag har aldrig gått ensam förut, men jag överlevde. Kände som så att varför ska jag sitta hemma och tråka bara för att alla är upptagna? Min bror utnämnde mig till rikstönt och det kan jag ta, för jag känner mig inte som en sådan. Jag gick och titta på The proposal med Sandra Bullock och den var kalasbra. Jag både skratta och grät, men mest så skratta jag..

När jag slappar så här mycket hemma i soffan, kan jag ibland få lite dåligt samvete för att jag inte gör nått vettigare. Och då är det väldigt skönt att jag iaf kommit ut på två promenader med. Igår var jag ut på en tvåtimmars runda med kameran och idag blev det en något kortare. Men fortfarande väldigt skön!

Det där med musik i öronen, fin väder och kameran i högsta hugg har en väldigt avslappnande effekt på mig. Det är liksom bara jag och min kamera, inga tankar existerar och det kan vara skönt att få en break från tankar ibland. Idag har det smugit in lite fler tankar, ibland kan jag inte stå emot att tänka på hur det var förr. Då när man var liten och många gånger längtar jag tillbaka till den tiden då ordet komplicerat inte var uppunnet.

Nu ska jag slå igång en film här innan det blir sängen.. Vad sägs om Franklyn ?

God kväll

Kommentarer
Postat av: Clara

Hihi, "modigt" eller vad man ska säga att gå själv. Men why not? Egentligen. Själv stannade jag hemma och kollade på Mord i sinnet. Haha. Ha det toppen! PS: Kommer du till Uppsala nu då eller?! :P

2009-08-17 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0