Solen sken

Ja det var så det va och då cykla jag ner på stan. Jag träffa Jonas och fick tog en fika och sen kolla vi runt lite i affärer. Det var väldigt trevligt att komma ut lite :) Vi slutade med att käka glass på bosses.. Sen var det hejdå och jag gick vidare på egen hand. Kände inte riktigt för att gå hem riktigt än liksom. Köpte med mig lite kul hem..

Väl hemma tyckte jag att det vore väldigt tråkigt att vara inne så tog en filt, lite jordgubbar och en bok och detta släpa jag med mig ut på gården. Där låg jag och läste en stund innan jag ledsna på alla ungar. Jag gillar barn, men dessa bråka konstant. Det var helt galet, så det fick bli avslutning på boken inne i stället.

Nu har jag ätit lite mat och kollat på en film. Såg Natt på museet 2 och den var rätt bra.. avslappnat sådär och du måste inte vara jätte vaken när du tittar. Sånt uppskattas ibland..:) Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon..

Jobb jobb 10-21...

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0