Så olikt mig

Det känns helt fel att jag gick upp kl fem imorse och att jag bloggade första gången halv sex. Helt ofattbart och jag har svårt att tro att jag faktiskt kom upp. Tack och lov fick jag ju hjälp med att vakna :) Trots fyra timmars sömn var jag inte på mitt kända morgonhumör. Detta är också ofattbart i min värld. Men lugn, grinigheten kom senare! Jag har konstaterat att trötthet har samma effekt på en vuxen som på ett barn. Så här på eftermiddagen har jag känt mitt jätte gnällig :) Tur att jag som vuxen iaf inte slänger mig ner på golvet och skriker :D

Så här efter jobbet har jag spelat wow, kollat på greek då det åskat. Åskan ledde till att jag även skaka som ett litet löv av rädsla. Idag var det väldigt obehagligt! Efter åskan blev det affären mat, telefon med mamma♥ och sen film. Det låter som en helt perfekt dag när man har jobbat och sovit för lite. Ja minus åskan då, självklart!

Nu är det slapp med musik innan det blir sängen.. Lyssnar på en playlist som Amanda Berg har publicerat på sin blogg... nicke nice :)

God kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0