Oh down to the river we ride

Jag avslutar min söndag med att lyssna lite på Bruce Springsteen. Bruce är ett bra avslut tycker jag, men han funkar alla gångar. Så är det bara :) Hade en tanke om att bege mig ut på en promenad idag, har lite dåligt samvete över allt filmtittande. Men ja det blev inte av, det kom en skur och då fastna jag här i stället. Ovanligt? Nej inte så värst!

Det får bli lite mer variation i veckan, kanske till och med en tur till gymmet. Ja det vore förträffligt. Jag börjar min vecka med två arbetspass och sen är jag ledig tills på lördag. Bra bra :) Tycker om att vara ledig, speciellt om man har lite planer. Får se vad jag kan åstadkomma på den punkten. Nu blir det till att läsa något kapitel i den boken som ligger bredvid kudden och sen sova. Ska ju vara på plats på jobbet kl 7.00..

wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0