Helgens semester inställd

Kände ett behov av att skriva för många timmar sen, men tänkte att svordomarna skulle få lägga sig innan jag skrev en galet förbannad text.  Min semester nu i helgen har blivit inställd, då min vikarie har blivit sjuk och det inte finns någon annan som kan hoppa in. Så det här har varit en mindra lycklig dag och som sagt svordomar har det funnits mycket av.

Så i stället för att sätta mig i bilen med sandra, bob och foxy så får jag stanna hemma och jobba hela helgen. :( Suck och stön var surt det känns. Jag har ju tidigare nämnt att Sandra och jag går om varandra hela tiden, så för att kunna hitta på något tillsammans krävs det att en av oss har semester. Men ja tydligen funkar inte ens det. Att ha blivit beviljad semester sen en månad tillbaka är ingen säkerhet. Inte om man jobbar på mitt företag iaf.

Jag som har sett fram emot den här helgen så länge :( Och som vi har strulat och klurat för att den ska bli av och att alla ska kunna åka med..

Jag kan verkligen inte lova att komma med någon glad och uppåt attityd den här helgen och den som förväntar sig det är korkad!!

Klart slut...

Kommentarer
Postat av: Sabina

Så surt gumman!! :( Borde ju vara en säkerhet när du fått det beviljat så långt i förväg tycker jag :s Hoppas verkligen att ni kommer iväg på något annat kul snart!!

Puss och kram

2009-08-06 @ 23:22:15
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0