Solen skiner och jag har städat!

Det har hänt något väldigt konstigt med mig. Efter ca 15 års uppgång kl 6 har jag äntligen fått in det i kroppen!! Det låter ju som om det skulle vara nått väldigt bra eller hur? Men nej så är inte fallet!! Med tanke på att det tagit ca 15 år innan kroppen insett att man ska vakna så kan det hela inte fungera helt korrekt ju.  Nä för så här är det, när jag ska sova då vaknar jag dötidigt och när jag ska vakna tidigt ja då är det betydligt trögare.

Mina senaste två sovmornar, då jag tänkt sova till nio, har jag börjat vakna runt halv sex!! MEN HALLÅ!!! Surt sa räven alltså. Idag gav jag upp och knallade u till köket halv åtta och gången innan det gav jag upp vid åtta. Det blir spännande att se hur det blir att vakna imorgon då jag måste upp kl sex.

Annars då? Jo jag kan informera att jag jobbar min sista dag här i Uppsala den 29/4 och börjar mitt nya jobb i Linköping veckan därpå. Hur bra är inte det då :) Jag räknar ner arbetsdagarna som ni kanske förstår och jag har nu åtta arbetsdagar kvar. Bockar av ett pass efter ikväll :):)

Nu ska jag snygga till mig lite så kanske jag hinner sitta i solen en stund innan det blir jobbet. Det är ju inte bara huset som kan se bra ut heller.

Trevlig fredag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Så kul med nya jobbet! :) Har ju glömt fråga vad det är du ska jobba med? :)

Pussen och kramen

2009-04-18 @ 01:05:59
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0