Lugn hemmadag

Idag  har vart en bra dag!! Sovmorgon till att börja med och därefter pyssla ute i stort sätt hela dagen. Behövde en sån dag kände jag. Långt ifrån telefoner och datorer. Och så sitter man här nu :)

Efter en sån här dag så har jag tillfredsställt mitt behov av lugn och ro, vilket resulterat att andra behov kommit till ytan. Jag vill vara social, flirta, dansa, shoppa och fika. Har fått dille på att fika, men känner verkligen för att sitta på en uteservering med en chailatte och goda vänners sällskap. Glass skulle vara gott och det självklart i sällskap med sol och värme. De här behoven tänkte jag tillfredsställa i slutet av kommande vecka, då ska jag nog hinna med både det ena och det andra.

Nu börjar huset tystna, en efter en ger upp för tröttheten och kryper ner. Jag känner mig rätt trött jag med, men samtidigt lite för social för att sova. Tror jag ska bädda ner mig med datorn på magen och se om någon vill hålla mig sällskap tills tröttheten blir för påtaglig.

Jaja, här kan jag inte sitta i alla fall..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0