Höst!!

Nu är det höst på riktigt ute och jag älskar det. Vädret är lite som mina känslor för tillfället, väldigt skiftande. Det skiftar både i färg och i karaktär! Och nu är det ljus, promenader, lugn musik och varmt te som gäller, inte nödvändigtvis i den ordningen ;)

Idag ringde Lena mig och undrade om jag ville ta en kort tur i skogen med henne och hennes lilla vofs och självklart ville jag det :) Jag älskar att vara ute nu. Efter den härliga perioden köpte vi med oss fika och åkte hem till henne där vi spendera några timmar med att prata. Tycker om att umgås med Lena, hon är en sån härlig själ ♥

Och nu till en kvinna som kan skapa ett härligt lugn i min själ, Eva Cassidy med låten Autumn Leaves


Kommentarer
Postat av: Malin

Va kul att du har börjat skriva igen!

2008-09-14 @ 19:45:14
Postat av: Lena

Men!! Du kan väl inte skriva så om mig när du vet hur känslig jag är för tillfället!! Gråten om direkt ju... =D Och, det finns ju en anledning till att jag vill umgås med dig ju... <3<3

2008-09-14 @ 19:55:40
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0