Bjuder på Bruce

God förmiddag!

Det verkar som om min granne ovanför har bestämt sig för att, som förra hösten, banka lite med en hammare i sin lägenhet. Samtidigt som jag stör mig blir jag ju väldigt nyfiken på vad det är hon gör.  Vi bor i hyreslägenheter så möjligheterna till förändring är inte så stora. Så ja vad 17 bråkar hon med! Själv sitter jag och funderar på vad för kreativt jag ska hitta på nu fram tills det att jag ska till skolan. Jag har lite att välja på om man säger så.

Igår bestämde jag mig för att ignorera min tandläkarskräck och faktiskt ringa och boka tid, jag bokade en akuttid vilket innebär att man får tiden inom den närmaste veckan. Jag fick min tid redan igår, på samma jäkla dag som jag ringde. Jag som hade planerat att jag skulle vara jätte duktig och plugga större delen av dagen fick lägga undan boken och ist starta paniken. Jag mådde illa, svättades och grät, underbart ju. Men jag tog mig dit, fick det jag ville ha fixat fixat och kom hem helt levandes igen. Nu är jag ist för panikslagen helt nojjig över att den lagade tanden ska gå sönder igen. Så jag tuggar bara på den andra sidan!

Som underbara Amanda tänker jag bjuda på lite Bruce idag. två låtar faktisk :)



Den här låten för att ja, men kolla på honom. Störtskön!!



Och den här för att jag verkligen älskar låten :)

Ha en bra dag nu allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0