Söndag

Det försegår allt för mycket skit uppe i hjärnan, den tänker för mycket! Och ja jag försöker avsäga mig ansvaret för mina egna tankar, det är ju inte så att de ger mig så mycket gjädje för tillfället. Och jag är ju en glad tjej så inte kan jag ta ansvar för de tankarna då! Vissa av tankarna är ju verklighet så jag kan ju inte blunda för dem, men det skulle vara skönt om jag kunde trycka på en pausknapp tills dess att jag visste hur jag skulle hantera dem. Men den där pausknappen är allt bra gömd om den ens finns?!?!

Iaf så är den här helgen slut, äntligen! Jag hoppas på att veckan ska skilja sig från helgen så som det är meningen att det ska vara. Saker och ting är ju menade att kännas annorlunda i veckorna än på helgen. Visserligen är det veckorna som "ska" vara de tyngre. Men iaf, igen, så tänkte jag hoppa in i en varm dusch nu och sen krypa upp i soffan och fly in i filmvärlden för en stund och sen hoppas jag på att vara jätte trött och somna på två röda.

Trevlig kväll mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0