Min höst!

Hela sommaren så har jag vart helt inställd på att det kommer bli en tuff höst iom skolan, så jag är förberedd. Men det betyder inte att jag tycker om det. Just nu sitter jag med en tenta som skall skickas in i morgon, känns lite klurig. Hoppas på att det flyter på snabbt när jag käkat klart min frukost. Och sen måste jag svara på ett mail från min handledare och säga att handledningstiden nästa vecka nog fungerar, men att jag ALDRIG hinner skriva så mycket som hon begär på så kort tid. Jag har vart inställd på att uppsatsen kommer innebära lite skojj iaf, men nu är jag inte så säker när jag blir så stressad av handledaren. Måste ta det med henne, för nästa vecka börjar ju uppsatskursen och samtidigt som vi skriver så ska vi ha en metoddel.

Hösten innebär även en del pendlande mellan västervik och linköping, besök från familj och vänner och däremellan mina möten som jag har iaf varannan vecka.

Jag är inte en sån människa som tål stress överhuvudtaget, så jag måste verkligen komma på ett sätt för att få den här hösten att fungera utan att jag ska stressa ihjäl mig.

Nu frukost och sen pluggar jag tenta.. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, stackare! Hoppas tentan går bra och att du hittar ett sätt att hantera all stress på! Jag kan bara tänka mig hur jobbigt det måste vara :( Tänker på dig tjejen min!

Puss, kram

2008-09-25 @ 10:03:17
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pröva mitt sätt, en enda stor almenacka som visar, typ, hela hösten o sen rita upp när du ska vara vart, så ska du se att alla luckorna som syns ger utrymme för både skrivande o funtime :D Har funderat över att göra så i flera år ....

2008-09-25 @ 11:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0