Måndag

Helgen tog slut och en ny vecka har börjat, en vecka som innebär mycket läsning (i skolsyfte). Idag ska jag skicka in min uppsatsidé så de kan dela ut handledare till oss OCH jag vill ABSOLUT INTE ha dansken som handledare. Hon är säkert en jätte bra lärare, det finns absolut inga tvivel om det, men problmet ligger ju i att jag inte förstår ett ord av vad hon säger. Så det skulle vara dömt för att misslyckas redan från start..

I helgen har jag verkligen gjort mitt bästa för att vara en äkta speltönt om man säger så. Det har vart mycket wowspelande med Sandra och Jonas, men kul har jag haft! Jag kan inte fortsätta förneka den lilla tönten i mig :D Och när jag inte har spelat (typ i fredags) så har jag kollat på säsong 6 av vänner. Jag bara älskar den serien så nu måsta jag låna säsong 7 av någon!!

Nu ska jag göra sånt som jag måste göra ist för att sitta här.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0