Man kan inte lyckas varje gång.

Dagens planer såg ut som så att jag skulle försöka  ta mig igenom iaf två kapitel i boken Diagnosens Makt för att slippa plugga som en idiot imorgon, men som ni kanske förstår av rubriken lyckades jag väl inte så bra med den planen. Redan efter frukosten satte jag mig med en korsordstidning som jag köpte igår och med den har jag suttit hela dagen. Inte trodde jag väl det om mig, jag brukar alltid förstöra kryssen på en gång och då ge upp :P

Nu sitter jag och kastar i mig lite mat innan jag tänkta hoppa upp på cykeln och överge den här sidan av stan för några timmar. Tänkte nämligen sällskapa med Sandra och Jonas och någon film. Sånt är alltid trevligt!

Hoppas alla ha en trevlig kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0