Jag vill för en gångs skull!

Det här är ett ställe där jag inte borde befinna mig vid just nu. Jag har nämligen vart hemma hos Lena och fått en rejäl behandling av min rygg. Den där ryggen som inte uppskattar datorhållning om man nu kan kalla de för det.? Massagen var verkligen jätte skön och absolut behövllig. Funderar på att boka tid hos en naprapat för även det verkar behövas! Men anledningen till att jag sitter här nu är för att jag faktiskt känner för att skriva lite idag och det är inte så ofta jag känner så nu för tiden!

Imorse försov jag mig rätt så ordentligt, vilket innebar att jag nästan kom försent till mitt möte. Och det är då man uppskattar att staden man bor i är liten :) Vad kan man säga om mötet i sig då, jo att det var väldigt splittrat. Det var ingen ordning på samtalsämnena, men det är väl så det är när jag själv känner mig så otroligt splittrad. Just för tillfället är det för mycket som skall göras och för mycket känslor att hantera. Det liksom bara växer till ett stort berg, ett isberg typ och det känns som om en lavin snart kommer falla. Så jag känner att jag måste skriva en priolista på vad som ska göras först! Och jag behöver lyfta fram vissa känslor, bearbeta dem och sen gå vidare!

Det låter så enkelt i skrivande stund, men jag vet ju att det är motsatsen till enkelt för hade det vart enkelt hade jag ju redan tagit tag i det.. Ju!

Nu ska jag klä på mig ytterligare en tröjja för jag fryser så fasligt och sen ska jag prominera bort till coop och hämta ett paket och eventuellt handla om det behövs!

Tack för mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0