Höstig stadsrunda

Nyss hemkommen från en runda på stan, hade planerat vissa inköp men kommer bara hem med ett utav dem. Och det är en besvikelse faktiskt, för jag har spanat på ett par byxor väldigt länge och nu när jag tänkte köpa dem fanns inte min storlek kvar längre. *ovanligt* Men det jag faktiskt köpte från min lilla lista var en kalender som jag tänkte strukturera upp min vardag på.

Det var väldigt mysigt att gå på stan själv idag, det var nästan inget folk ute så man fick vara ifred eller vad man ska säga. Skönt var det  iaf och nu måste jag plugga lite!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

så är det väl alltid när man vill köpa kläder....nt

2008-09-03 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0