Äntligen är den slut

Sitter och lyssnar på, en i mina öron, ny stjärna och njuter av tanken att äntligen kunna gå och lägga sig och få säga tack och ajö SÖNDAG!! Det här har då varit en av de längsta dagarna jag vart med om på länge och den har inte helt igenom vart så bra. Jag tror det finns en anledning till att såna här dagar envisas med att hemsöka mig och det är nog för att jag ska lära mig att hantera dem. Smart där kanske ni tänker, men det är inte så lätt som det kanske låter. Men oavsett hur svårt det är att hantera dessa dagar så lyckas jag ju överleva varenda en. Och det är inte fy skam :)

På sådana här dagar brukar jag fundera på vad man faktiskt gör när man är ensam? För när jag sitter här hemma, rastlös så in i norden och pratar med vänner som inte är ensamma och jag hör om allt de har att göra hela dagarna så jaa. Jag funderar verkligen över vad man gör när man är ensam. Går upp på morgonen? Men varför det? det är ju iaf ingen där som säger godmorgon. Sköter om sitt hem? Samma där, det finns ju ingen som ser det.

Och när jag tänker så där idiotiskt blir jag lite arg på mig själv och jag skäller lite. För är inte jag värd att gå upp i tid på morgonen och vakna upp i en fint hem? Jo det är jag ju så vad gnäller jag om :P Jo jag gnäller för det är skillnad på hjärta och hjärna. Hjärtat som känner och hjärnan som tänker!

Men nu ska jag iaf gå och lägga mig och sen vakna upp till en bättre dag!

God natt



Katie Melua ~ It´s all in my head

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara för att man bor m någon så behöver det inte betyda att den ser om man har dammsugit...städat eller diskat...:p TRO mig.

2008-09-15 @ 16:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0