Vad gör jag...

Ooont i magen, jädrar alltså. Beror säkert på nått jag skulle vilja kalla för kaos. Kaos är ett väldigt bra och beskrivande ord för vad som försigår i mitt huvud. Det är mest uppsatsen som ställer till det, det är så mycket som skall göras och allt gärna för en vecka sen. Varför var jag tvungen att få en handledare som stressar mig så pass. Lyssnar jag på några av klasskompisarna så är det ju lugnt, deras handledare vill inte att det ska vara klara med lika mycket som min vill att jag ska vara. Vad gör man? Jag funderar på att skriva ett panik-mail till min handledare ikväll och beroende på svar så får jag gå vidare med vad som behöver göras.

Förutom att jag ska har kommit så långt med min uppsats så vet jag inte vad jag ska skriva längre, det här med intervjuer vet jag inte om jag hinner och om jag inte gör intervjuer vad ska jag då göra? Ska jag ändra frågeställningen nu, och till vad? Måste få tag på tidigare forskning och läsa, då kanske det klarnar? Jag vill inte skriva själv längre, lr rättare sagt så vill jag inte skriva uppsats alls..

Tänk om jag skulle var en person som gav upp, då skulle jag göra det nu! Bara hoppa av och börja jobba som trädgårdsskötare. Bara för att det är så långt ifrån vad jag är menad till att göra..

Lillasyster Bonka frågade igår vad jag önskar mig i födelsedagspresent och mitt svar var en  tidsmaskin. Om jag blundar jätte hårt och önskar mig sådär jätte mycket kanske en sån kan finnas och iaf lånas ut till mig för ett tag.

Sen skulle jag bara vilja säga att det känns väldigt tråkigt att det är så mycket klag i min blogg nu. Ska försöka komma på nått ljust att skriva om framöver. Försöka hitta lite speciell glädje att brinna för!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte får klaga här, vad är det då som säger att det är din blogg? den är för dig ju - ingen annan, lr? kramar kicki

2008-10-18 @ 19:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0