Ställa om klockan osv

Ibland är det bra att man lyssnar på radion, hade nämligen glömt bort det här med att ställa om klockan. Jag vet att jag reflekterade över att tiden gick väldigt långsamt då jag låg och läste men mer än så var det inte. Sen hörde jag då på radion och detta påfund som bara känns jobbigt. Självklart är det skönt att vara uppe på de ljusa timmarna men iaf :P

När man (jag) inte har några rutiner blir dagar lätta fucked up, jag missköter vissa delar av livet så det inte är sant alltså. Och ni som känner mig vet att det handlar om mat så jag förväntar mig nästan några utskällningar. Iaf så förflytta jag mig från säng till soffa när jag vakna och här har jag befunnit mig och inte haft några tankar på frukost. Nu mår jag mindre bra och skäller på mig själv, att jag aldrig lär mig!! Tänkte hoppa in i en varm dusch och sen gå ut på en promenad till närmaste affär och köpa mig nått vettigt som även går snabbt att tillaga.

Undrar när jag ska börja leva så som jag fantiserar om?

Igår var jag ut på en ca tre timmar lång promenad, gick ute vid lysingbadet med målet att fota. Är det inte lite illa när man nästan går vilse på en camping? Jag gick på en sida av lysingbadet som jag aldrig vart på tidigare, blev chockad över hur stort det verkligen är!! Men jag kom hem och jag har massa bilder, alla är inte bra i kvalitet men motiven är riktigt nice. Vill verkligen ha en egen kamera och när jag har det ska jag gå på kurs, för det här med att ställa in och grejja var inte lätt som det låter när man läser om det.

Tror jag ska sluta med mitt dravvel för den här gången, ibland vet jag verkligen inte vad syftet med mitt skrivande är!
Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0