Avancerad matlagning och tvång

Avancerad matlagning är igång just precis nu. Jag har öppnat en konservburk med soppa och hällt den i en kastrull och nu väntar jag på att den ska börja koka... Färdigt!! :) Alltså jag tycker om att laga mat, ibland. Men det skulle inte skada om framtidens man tycker om att laga mat lite mer än mig, så jag slipper vara tvungen! Det är ju alltid lättare att göra saker och ting när det inte finns nått tvång med i bilden.

I alla fall när det gäller mig. Tvång och Ika = katastrof, vilket innebär att skola och Ika= dubbel katastrof. Men trots det här verkar jag på nått omöjligt sätt alltid lyckas i slutet.

Jaja kvällens tvång består av att läsa vetenskapsrådets riktlinjer när det gäller etik för att imorgon skriva några rader om det i förhållande till min uppsats och sen skicka in till min handledare. Roligare nöjjen kan man ju ha, men tror även min favvoserie börjar ikväll så lite mys blir det.

Nu ska jag sluta skriva osamanhängande meninga och äta upp min lyxiga soppa! Ha en trevlig kväll mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0