Lättad

Ett par jobbiga dagar är nog till ända!! Jag är för tillfället handledar lös, men bara tills de hittat en ny till mig :) Så nu ska jag lägga ner all energi på att hitta tillbaka till min glöd så jag kan försklara för min nya handledare vad det är jag vill göra! Ni förstår nog inte hur lättad jag känner mig alltså :) När jag kom ner för trappen här hos Sandras pappa så sken jag som en liten sol. Och det som känns extra bra är att min handledare, den jag haft, har upplevt situationen på samma sätt som jag. Och det innebar att det inte blev någon konflikt, nu ska vi bara ha ett avslutande samtal imorgon så är det över.

Så lättad alltså :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Så himla skönt för dig gumman!! :) Hoppas det går bättre nu då och att det känns lite mer positivt :) Önskar dig lycka till!

2008-10-21 @ 21:20:22
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Va bra att du stod på dig! Tror inte du hade gjort det för tre år sen...Själv ruttnar jag av dålig självkänsla, pga dålig självdicsiplin, o det har ju iallafall inte du.

2008-10-24 @ 11:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0