Hur ska jag sitta?!!?

Hur ska jag sitta?!!? Jag har absolut inga bra ställen att sitta bra på här hemma, några ställen där jag kan ha en skön arbetsställning när jag pluggar. Och just nu känns det viktigare än vanligt att jag ska kunna sitta bra, var ju som sagt och fick massage av Lena i tisdags och igår var jag till en sjukgymnast och fick ryggen väldigt knakad ( =tillrättalagd). Sjukgymnasten trodde att Lenas massage hade gjort stor verkan, så hans jobb tog inte så lång tid. Men nu till det jobbiga, för ju längre dagen gick igår desto mer ont fick jag :S Det slutade med att jag var tvungen att överge datorn och plugget och gå och lägga mig. Då kändes allt lite bättre beroende på hur jag låg, men fan alltså!! Jag vill inte klaga så här mycket, men jag har aldrig haft så ont i ryggen. Idag känns det aningen bättre, men jag har fortfarande ont, därav min fundering över hur jag ska sitta!

Efter två ordentliga behandlingar är det klart att man är öm, men släpper det inte lite under dagen får jag nog ringa och prata med sjukgymnasten och fråga om det är normalt att jag sa ha så ont..
Med tanke på att jag inte kom så långt igår med vetenskapsrådets forskningsetiska principer ska jag fortsätta med det nu. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Usch gumman, det låter inte alls bra ju :( Men man får klaga! Hoppas det har blivit något bättre.. :)

Puss, kram!

2008-10-02 @ 15:42:06
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Bara det att du sitter med VR forskn.princ. gör ju att en annan tycker synd om dig - ont i ryggen på detta är ju en mardröm. Klaga på du, det är helt ok!

2008-10-03 @ 12:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0