Fredag

En hög med svordommar går till: *trumvirvel* Min uppsats situation, Grattis!!

I övrigt så försöker jag att se fram emot imorgon då pappa med familj kommer och hälsar på. Jag har sagt att jag vill käka kina då och sen lär jag baka en tårta tills på söndag så det blir lite födelsedagskänsla. Man måste ju fira sin födelsedag, även om man inte känner för det. Det här med min födelsedag har tappat sin glöd sen jag flyttade hemmifrån, det är inte samma sak längre. Det finns både fördelar och nackdelar med att ha familj och släkt ca 30 mil ifrån sig med andra ord.

Nu ska jag cykla ner till stationen och hämta ut min tågbiljett till på måndag och sen hem igen och plugga och städa för att sen ha tvättstugan igen. Hoppas frisk luft ska göra så att det lättar i huvudet lite.

Ha en trevlig Fredag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0