En uppgift inskickad, en kvar!

Vilken morgon, under två timmar hade jag krig med mig själv. Det fanns två argument med i det här kriget och den handlade om hur mycket jag faktiskt ville sova och det andra om hur jag verkligen måste gå upp och börja plugga. Kriget tog slut när jag märkte att jag fått sms från Sandra som undrade om jag ville äta frukost. Skickade ett glatt, om möjligt, svar tillbaka att det skulle vara trevlig. Men jag kände från det att jag satte mig upp att mostret Marika var framme, vilket inte är upskattat från min egen sida när jag ska äta frukost tillsammans med någon annans familj.

Jag höll mig relativt tyst, för jag vill verkligen inte prata när jag är så där morgonsur. Men jag erkände för Sandra att jag var dödligt trött och att jag inte var på humör. Det var en rätt så tyst frukost och jag kände verkligen att jag var tvungen att bli lite trevligare och börja prata. Man kan ju undra varför jag la det ansvaret på mig själv när jag inte var ensam vid frukostbordet. Men men det är väl jag i ett nötskal :P

Efter frukosten gick jag upp till "mitt" rum och började packa upp min dator och sen har jag pluggat. En uppgift är alltså inskickad och så har jag en kvar. Den kommer jag inte få in i tid, men det beror på dålig diciplin kanske och att vi har ett tåg att passa kvart över två. Ska hem till västervik idag, men vi får plugga på tåget så det bara är att skicka in uppgiften när man kommer hem. Känner mig inte alltför negativ när det handlar om den uppgiften, har på sätt och vis de flesta svaren redan.

Men nu ska jag göra lite nytta så att jag kan packa ner datorn och släpa ner hela mitt bohag till nedre våningen.

Tjing på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0